NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
adform Mike Strauss adUniverse- cena adUniverse- Stadion

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Mike Berry

Mike Berry

Professor at Hult Business School

Mike is a digital marketing trainer and consultant for several leading British and international educational institutions: Econsultancy, Chartered Institute of Marketing and Institute of Direct Marketing. He is the author of „The New Integrated Direct Marketing“ (Gower). Mike has been in marketing since the 1980s (!) and in digital marketing since 1995. He has held senior positions at several leading marketing organisations. His experience includes Procter&Gamble, Wunderman, Euro RSCG and Draftfcb. Before starting his consulting work he was Head of Digital for the EMEA region at Jack Morton. He lectures and consults in many countries sharing his experience from all market sectors.

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

założyciel i prezes zarządu, SALESmanago Marketing Automation

Posiada 15 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Magister filologii angielskiej oraz marketingu i zarządzania w polsko – francuskiej Ecole International de Commerce de Silesie. Doświadczenie zdobywał w branży marketingowo – internetowej w firmach w Nowym Jorku i Londynie. W latach 2001 - 2006 pracował jako Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, lidera IT w Europie Centralnej. W latach 2006 - 2008 pełnił funkcję Prezesa Zarządu portalu internetowego Interia.pl. Obecnie Założyciel i szef firmy Benhauer specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania do marketingu, z którego korzysta ponad 4000 firm.

Łukasz  Ciechanek

Łukasz Ciechanek

new business director, sieć content marketingu ContentStream

Jest związany z NetSprint.pl od 2005 roku. Odpowiada za strategię rozwoju największej i najstarszej polskiej sieci content marketingu ContentStream. Wcześniej jako kierownik ds. rozwoju sieci Adkontekst odpowiadał za kreowanie strategii rozwoju sieci, pozyskanie i utrzymanie kluczowych partnerów zainteresowanych emisją reklam kontekstowych, koordynację projektów wdrożeniowych oraz za rozwój produktów skierowanych do wydawców reklam kontekstowych. W międzyczasie pracował w Acxiom Polska jako Online & Trigger Marketing Manager. Odpowiadał tam za opracowanie strategii rozwoju oraz koordynację działań operacyjnych programu rabatowego Offersclick.pl. Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkoły Strategii Marki.

Adam Dyba

Adam Dyba

CEO, Adexon

Problematyką marketingu internetowego oraz reklamy w sieci zajmuje się od 1997 roku. Twórca i założyciel IDMnet pierwszej w Polsce agencji mediowej zajmującej się tylko reklamą internetową, która przekształciła się w internetową sieć reklamową. Pracował także w ClickAd, gdzie realizował proces transformacji z brokera do agencji performance marketing. Współtwórca sieci afiliacyjnej Afilo oraz sieci reklamy w grach i wokół gier AdAction. Autor wielu publikacji na temat reklamy webowej. Budował strategię promowania się w internecie dla takich klientów jak Jobpilot.pl,  Trader.pl, LUKAS Bank, OTTO. Poza pracą prowadzi zajęcia z marketingu internetowego na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Dziennikarstwa on-line. Obecnie CEO Adexon.pl. pierwszej polskiej platformy SSP, działającej na polu reklamy rozliczanej w modelu real time bidding. Zainteresowania: reklama, turystyka górska, wycieczki rowerowe, dobre wina, smooth jazz.

Mateusz  Godala

Mateusz Godala

senior SEM specialist, iProspect Polska

Certyfikowany specjalista Google Analytics i AdWords. Człowiek skupiony na liczbach i rezultatach. Wyznaje zasadę według której optymalizacja nigdy nie ustaje. Potrafi pokazać praktyczne zastosowanie dla wiedzy o analityce. Prelegent na konferencjach branżowych: Google Analytics Summit, SemCamp. W iProspect zajmuje się kampaniami performance i analityką webową.

Bożena  Jaskowska

Bożena Jaskowska

NoNoobs.pl

Z NoNoobs.pl związana od 2013 r. Równocześnie sprawuje funkcję dyrektora Biblioteki Uniwersyteckiej, prowadzi działalność naukowo-badawczą w Uniwersytecie Rzeszowskim, jest wykładowcą Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania oraz szkoleniowcem Centrum Promocji Informatyki. W latach 2008-2010 pracowała w IDG jako redaktor i dziennikarz InternetStandard.pl, a w 2009 r. współpracowała z miesięcznikiem 'I-Biz'. Absolwentka Instytutu Informacji Naukowej UJ, studiów doktoranckich UW, studiów MBA IT w Akademii Leona Koźmińskiego. Miłośniczka starych saabów, triathlonu, roweru i pływania.

Łukasz  Kapuśniak

Łukasz Kapuśniak

product manager, Cloud Technologies

Geek, marzyciel i awanturnik. Obecnie wraz z przyjaciółmi z Cloud Technologies S.A tworzy mechanizmy umożliwiające zbieranie, segmentację i skuteczne wykorzystanie dużych zbiorów danych na potrzeby marketingu i sprzedaży wszystkimi kanałami online. Wcześniej jako Product Manager w AdPilot był odpowiedzialny za tworzenie koncepcji i wprowadzanie na rynek reklamy online produktów z zakresu retargetowania, pretargetowania audience i innych realizowanych w modelu RTB. Jego metodologia opiera się o połączenie umiejętności behawiorysty i matematyka.

Szymon  Kosiński

Szymon Kosiński

prezes zarządu, Sarigato

Prezes Zarządu Sarigato, w skład której wchodzą marki Sataku oraz SayFly, Fundator Fundacji Sarigato odpowiedzialnej m.in. za najpopularniejszą w Polsce internetową akcję pomocy bezdomnym Psiakom - Karmimy Psiaki oraz cykl koncertów Hau’asujemy. Zwolennik permission marketingu. Główne specjalizacje to Email Marketing, Lead Generation oraz Kreacja reklamowa. Autor badań, testów, publikacji i prelekcji na ten temat. Od początku swojej kariery zajmuje się efektywną sprzedażą w Internecie. Po godzinach wspiera i inwestuje w firmy na wczesnym etapie rozwoju. Odpowiadał za koncepcję i realizację kampanii m.in. dla: Cinema City,  Play,  BZWBK,  City Bank Handlowy,  Netia,  Aviva,  BP,  Tauron,  Millennium Bank,  Bank BGŻ,  Orange,  HP,  Mitsubishi Motors,  Raiffeisen Bank

Grzegorz  Kosiński

Grzegorz Kosiński

dyrektor zarządzający, Data Exchanger

Z branżą internetową  związany od 2001 roku. Swoje poczatkowe doświadczenie zdobywał w takich firmach jak Internet Group czy ClickAd, gdzie odpowiadał za realizację dedykowanych rozwiązań do komunikacji marketingowej w internecie. Dwa ostatnie lata spędził w agencji reklamowej MTR Media gdzie jako New Media Specialist odpowiadał za  opracowanie strategii, realizacje kampanii internetowych oraz rozwijanie działu internetowego. W Little Big Data jako dyrektor Zarzadzajacy odpowiada za rozwój i sprzedaż Data Exchanger - brokera danych behawioralnych. Bardzo energiczny pasjonat innowacyjnych rozwiązań dla mediów digitalnych chętnie opracowuje ich zastosowanie w biznesie.

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie ecommerce director w Dentsu Aegis Network/Hypermedia.

.

Bartosz  Malinowski

Bartosz Malinowski

business development director, Adform

 

 

 

Arkadiusz Miegoń

Arkadiusz Miegoń

country manager, Mexad Poland

Z wykształcenia politolog, pasjonat nowych technologii, od ponad 10 lat w branży interaktywnej. Obecnie odpowiada za polski oddział globalnej firmy technologicznej. Juror konkursu innowacji w mediach Media Trendy oraz Mixx Awards. Prowadzi szkolenia w ramach OMD School oraz jest wykładowcą w Centrum Kształcenia Podyplomowego Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Tomasz  Musial

Tomasz Musial

regional manager CEE, Smart Adserver

Z rynkiem reklamy internetowej związany od 10 lat. Od marca 2013 odpowiada jako Regional Manager za rozwój Smart Adserver w regionie CEE. Wcześniej pracował m.in. jako Business Development Director w NetSprint.pl, Managing Director w BusinessClick.com (Grupa Money.pl) oraz w IBM Deutschland w Stuttgarcie jako analityk biznesowy. Ukończył Arhus School of Business w Danii na kierunku Business Performance Management oraz Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest stypendystą Wirtschaftuniersität Wien w Austrii. Gra namiętnie w squasha, jeździ na snowboardzie i pływa na kite-surfingu.

Karolina  Semeniuk

Karolina Semeniuk

sales manager, Sparc Media

Z branżą reklamową związana jest od ponad siedmiu lat, a jej doświadczenie obejmuje zarówno tworzenie kreacji telewizyjnych, kampanii BTL jak i online. Przed dołączeniem do Funbox Media Group, w którym odpowiedzialna jest za sprzedaż na rynku polskim, tworzyła dział sprzedażowy Agencji Q. Wcześniej zajmowała stanowisko Key Account Managera w firmie Net Center Solution oraz Account Managera w Grupie Adweb gdzie była odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów, tworzenie strategii komunikacji i kreatywnych rozwiązań marketingowych.

Grzegorz Sławatyński

Grzegorz Sławatyński

sales director CEE, nugg.ad

Specjalista w dziedzinie reklamy behawioralnej, założyciel pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie sieci reklamy behawioralnej - behavia działającej m.in. na rynku Polskim, Czeskim, Rumuńskim. Obecnie współpracuje z dostawcą technologii behawioralnej, niemiecką firmą nugg.ad na stanowisku Sales Director CEE. Szef grupy roboczej 'Reklamy behawioralnej' przy IAB Polska.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Fredrik  Strauss

Fredrik Strauss

expert, board member at silent order, senior advisor - online advertising at AdTaily, chief digital officer - online advertising at Mktmedia AB

Jest doświadczonym przedsiębiorcą i managerem ze Szwecji.  Posiada ponad 13 lat doświadczenia na rynku technologii reklamowych, które dotyczy aspektów technicznych ( ad-serving, optymalizacja powierzchni reklamowej, automatyzacja reklamy, reklamowe wykorzystanie danych), a także biznesowych ( strategia i taktyka kampanii reklamowych , zarządzanie powierzchnią reklamową, biznes development). Posiada unikalne doświadczenie w pracy z największymi w Europie reklamodawcami, wydawcami i innymi uczestnikami rynku reklamowego.  Ma wszechstronną i zdobytą poprzez własne doświadczenia wiedzę dotyczącą funkcjonowania nowego eko-systemu reklamowego. W chwili obecnej doradza szwedzkiemu wydawcy „Stampen” (jeden z czołowych wydawców w Szwecji).  Jego rolą jest dostosowanie polityki sprzedażowej i oferty 'Stampen' do zmian na rynku reklamowym i do coraz większego znaczenia RTB.  Celem jest zwieszenie przychodów uzyskiwanych z RTB z 12 mln zł do 45 mln zł w ciągu 3 lat.  Podobne usługi Fredrik świadczy dla norweskiej grupy Schibsted. Wcześniej przez 10 lat pracował w Admeta, którą założył w 2001 roku.  Od tego czasu firma zdobyła pozycję europejskiego lidera rozwiązań klasy Private Ad Exchange. Admeta jest technologią podnoszącą wydawcy przychody z powierzchni poprzez jak najlepszy dobór reklamy do każdej odsłony a jej algorytmy optymalizacji cieszą się opinią najlepszych na świecie. Klientami Admeta są między Sky.com , Sanoma, Prisa oraz inni najwięksi wydawcy z Finlandii, Hiszpanii, Szwecji i Polski. Admeta posiada biura w Szwecji, USA i Kanadzie. Przed pracą a Admecie założył firmę call-center 'Sellcom', którą po dwóch latach działalności sprzedał do lidera lokalnego rynku w Szwecji. Członek grupy roboczej  'Automated Trading & RTB' w szwedzkim IAB. Przedsiębiorca roku 2007 w Szwecji, wg szwedzkiego branżowego magazynu 'Internetworld Sweden'.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Tomasz  Teodorczyk

Tomasz Teodorczyk

CEO, Bidlab

Z branżą reklamy internetowej związany od 2006 roku. Karierę zaczynał jako account manager w sieci reklamy internetowej ARBOmedia Polska. W latach 2007-2012 wdrażał na polskim rynku innowacyjne rozwiązania predykcyjnego targetowania behawioralnego, niemieckiej firmy nugg.ad. Odpowiadał za całość relacji z klientami, domami mediowymi i wydawcami, co istotnie przyczyniło się do rozwoju w Polsce sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu audience buying. Współtwórca Humanway – innowacyjnego systemu do rekrutacji online oraz Instream Media – sieci reklamy video. Obecnie CEO Bidlab, innowacyjnej DSP (Demand Side Platform), skierowanej do agencji i domów mediowych, która pozwala realizować kampanie brandingowe i direct resposne, w modelu real time bidding.

Mirek  Wąsowicz

Mirek Wąsowicz

sales director CEE, IgnitionOne

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej. W branży IT aktywnie od 1997 roku. Współtworzył jeden z pierwszych polskich marketów online, wprowadzał europejskich producentów IT do Polski oraz założył i sprzedał firmę specjalizującą się w online lead generation. Realizował projekty z zakresu online marketingu w Polsce i Rosji między innymi dla takich marek jak: Play, Orange, BMW, Volvo, Toyota, Renault, Coca-Cola i wielu innych. W wolnym czasie żegluje i grywa na bębnie.

Paweł  Wyborski

Paweł Wyborski

prezes zarządu i założyciel, QuarticOn.com

Absolwent  wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Specjalizuje się w rozwoju nowoczesnych technologii reklamowych, które uzyskują wysoką skuteczność, dzięki wykorzystaniu metod sztucznej inteligencji i dużych danych generowanych przez użytkowników Internetu.