NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
adform Mike Strauss adUniverse- cena adUniverse- Stadion

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :-) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

09:10-09:20

Powitanie i wprowadzenie#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Bożena  Jaskowska

Bożena Jaskowska

NoNoobs.pl


09:20-09:50

How to monetize remnant inventory without risk of canibalize premium sales#

  • How to benefit from a publishers perspective by adding a Big Data platform
  • How to monetize remnant inventory without risk of canibalize premium sales
  • RTB ecosystem and how future looks like regarding programmatic advertising online

Fredrik  Strauss

Fredrik Strauss

expert, board member at silent order, senior advisor - online advertising at AdTaily, chief digital officer - online advertising at Mktmedia AB


09:50-10:10

Co nas kręci , co nas podnieca– RTB w Polsce i Europie w liczbach, obrazkach i case’ach#

O trendach w RTB w Europie, czyli Polacy lubią rich media , a Belgowie klikają częściej, prezentacja wsparta kilkoma case’ami dobrych kampanii RTB.

Bartosz  Malinowski

Bartosz Malinowski

business development director, Adform


10:10-11:10

But first...Who's doing what in Digital Marketing, Generally and Globally? - an update from Prof. Mike Berry #

Specjalny pokaz case studies kampanii cyfrowego marketingu nagrodzonych w międzynarodowych, prestiżowych konkursach. Pełna wiedzy i inspiracji godzinna prezentacja przeniesie nas w świat zintegrowanych kampanii znanych marek, których wspólnym mianownikiem będzie wykorzystanie zaawansowanych technologii.

  • Dumb Ways to Die – The most awarded digital campaign in the World in 2013 
  • Small Worlds Machines Coca-Cola (Australia, India, Pakistan)
  • Porsche Macan Blindtrade – Porsche Cayenne Kilometer (awardwinning, eurobest)
  • Get Loud Paris: Converse (France)
  • My Renault Content – Driven loyalty Platform – Winner of MIXX Belgium 2013 (Belgium)
  • The New Volvo FM: 'The Split' by Volvo (Sweden)

Mike Berry

Mike Berry

Professor at Hult Business School


11:10-11:40

Programmatic: nie pytajmy kiedy, ale co potem?#

- programmatic w Polsce i na świecie. Stan obecny oraz dokąd zmieniamy?
- ewolucja podejścia do planowania kampanii online
- case study kampanii dla Asus Polska, czyli czy egzekucję klasycznego media planu można powierzyć automatom? I co z tego wynika dla klienta?

Arkadiusz Miegoń

Arkadiusz Miegoń

country manager, Mexad Poland


11:40-12:05

Jaki macie średni eCPM, średni fill-rate i średnią win-price w RTB? Urok*** czy fetysz średniej?#

Czy średnie wskaźniki w RTB mówią nam wszystko
Maksymalizacja przychodu a maksymalizacja win-price/fill-rate/eCPM
Jak uniknąć kanibalizacji inventory premium w RTB
Adserver zintegrowany z SSP a możliwości optymalizacji eCPM przez konkurencję RTB z własną sprzedażą
All-in-one czyli multiplatformowość w jednym miejscu

***urok średniej = jestem bogaty, mój majątek to 40 mld$ (średnia majątku Billa Gates'a 80 mld$ i mojego 0 mld$ ;))

 

Tomasz  Musial

Tomasz Musial

regional manager CEE, Smart Adserver


12:05-13:00

Kawa/Lunch/Networking#

Sala A

13:00-13:25

Praktyczne zastosowanie danych behawioralnych w systemach RTB#

Grzegorz  Kosiński

Grzegorz Kosiński

dyrektor zarządzający, Data Exchanger


13:30-13:55

Nie tak nachalnie jak pre-roll. Czyli o angażującej reklamie video in-banner. Case Study#

Jak osiągnąć czternaście razy większy CTR niż średnia na Polskę? Jak ożywić display?
Przy pomocy jakich narzędzi, zrobić angażującą kampanię wideo w CPC?
Dlaczego planując kampanię wideo nie powinniśmy brać pod uwagę tylko serwisów z contentem wideo?

 

Szymon  Kosiński

Szymon Kosiński

prezes zarządu, Sarigato


14:00-14:25

Jak angażować użytkowników i dostarczać im wartość poprzez content? Case study: Austria.info #

Dlaczego tak ważna jest analiza potrzeb grupy docelowej w procesie tworzenia treści? Jakie e-kanały dystrybucji warto wykorzystać do skutecznej promocji treści? Jakie czynniki składają się na sukces kampanii content marketingowej?


14:30-14:55

Rich Media – zróbmy to w RTB#

- krótka informacja o rebrendingu.
- kampanie bannerowe vs. Rich Media
- omówienie możliwości, jakie daje RTB w kontekście Rich Media
- wybrane case study


15:00-15:40

Kawa/networking #

15:40-16:00

Zakończenie konferencji #

Sala B

13:00-13:25

Dobre praktyki marketing automation. Przypadki, cyfry, wyniki#

Segmentacja i kwalifikacja użytkowników w czasie rzeczywistym, nowe kanały konwersji, wykorzystanie efektu ROPO, lead generation czy konwersja na sprzedaż - czego oczekiwać, czego unikać. 14 lat dobrych praktyk w jednej opowieści o ścieżce użytkownika od zainteresowania do zakupu i jeszcze kawałek dalej.

Mirek  Wąsowicz

Mirek Wąsowicz

sales director CEE, IgnitionOne


13:30-13:55

Programmatic marketing suite dla wydawców i agencji#

Paweł  Wyborski

Paweł Wyborski

prezes zarządu i założyciel, QuarticOn.com


14:00-14:25

Ogień i lód, czyli Search Powered Facebook – kampanie łączące dane z Google i Facebooka#

Mateusz  Godala

Mateusz Godala

senior SEM specialist, iProspect Polska

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia


14:30-14:55

Mailing strikes back / Return of the email #

Czy typowe dla reklamy display rozwiązania programmatic buying mogą być zaadoptowane do wysyłek mailingowych? Jakie to będzie mieć skutki i na co trzeba uważać? Case study: branża nieruchomości.


15:00-15:40

Kawa/Networking #

15:40-16:00

Zakończenie konferencji#

Sala C

13:00-13:25

Dane na rynku i ich wykorzystanie – case study i praktyka#

Szczegółowe dane o użytkownikach pozyskiwane z wielu źródeł takie jak np. intencje zakupowe i nietypowe zainteresowania, połączone z innowacyjną technologią targetowania nugg.ad, pozwalają na lepszą optymalizację kampanii skierowanych na efekt.

Grzegorz Sławatyński

Grzegorz Sławatyński

sales director CEE, nugg.ad


13:30-13:55

5 sposobów na automatyzację marketingu w firmie B2B#

Problemy sprzedaży B2B? CRM najczęściej pozostaje martwym systemem ewidencyjnym, handlowcy są przeświadczeni, że marketing do niczego nie jest im potrzebny i sprzedają tylko dzięki swoim relacjom prywatnym. Firmy B2B ponoszą ogromne koszty wyjazdów handlowców do klientów, z którymi nie ma szans na podpisanie umowy. Dowiedz sie jak te problemy rozwiązuje marketing automation.

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

założyciel i prezes zarządu, SALESmanago Marketing Automation


14:00-14:25

Private Dealing Room w sieci reklamowej Adexon#

Co to oznacza dla reklamodawców? Co to daje wydawcom? Jak wygląda prezentacja powierzchni reklamowej w systemie programmatic? Czy można sprzedać tę samą powierzchnie reklamową w różnej cenie w zależności od tego kto i jak to chce kupić? Zasięg, kategoria, pojedyncza witryna?


14:30-15:00

Zapraszamy do sal A i B#

15:00-15:40

Kawa/networking #

15:40-16:00

Zakończenie konferencji#